Blog

Evde Egzersizi Eğlenceli Hale Getirecek En İyi 7 Yabancı Program

Bildiğiniz gibi sağlık  sadece hastalık ve sakatlığın olmayışı değil, bedence, ruhça ve sosyal yönden tam iyilik hali olarak tanımlıyor. Hem bedenen hem de ruhen daha iyi hissetmek için fiziksel aktivite büyük öneme sahip.

Düzenli egzersiz metabolizmanın hızlanmasını sağlayıp, kalori yakımını destekliyor. Gün içerisinde alınan fazla kalorilerin harcanmasını ve kilo kontrolünü sağlıyor. Tüm bunların dışında düzenli egzersiz; uyku kalitesini, beyin fonksiyonlarını ve hafızayı iyileştiriyor, kemik yoğunluğunun korunmasını sağlayıp ilerleyen yaşlarda kemik erimesi riskini azaltıyor. Bu yazımızda sizler için dışarıya çıkmadan evde kolaylıkla uygulayabileceğiniz son zamanların popüler farklı egzersiz programlarını derledik. Şimdiden keyifli okumalar 🙂

Evde Egzersizi Eğlenceli Hale Getirecek En İyi 7 Program

1. Leslie Walk at Home (Yürüyüş)

Evde yürüyüşü eğlenceli hale getiren bu program, 15-30-45 dakika gibi farklı sürelerden oluşuyor. Daha önce Leslie ile yürüyüş yapmadıysanız kesinlikle denemenizi tavsiye ederiz.

90Fit Not: 15 dakikalık Leslie yürüyüş programı yaklaşık 140 kalori harcatıyor.

2.  Holly Dolke (Fitness)

Fiziksel uygunluk anlamına gelen fitness, formda bir yaşam için çoğu kişinin olmazsa olmazlarından. Holly Dolke programı ile bel, kalça, kollar gibi pek çok bölgesel sıkılaşmayı hedefleyen egzersizlere ulaşabilirsiniz. Üstelik egzersizler çok uzun olmadığı için uygulaması da kolay.

3. Yoga with Adriene (Yoga)

Yogaya başlamanın tam zamanı ama nereden başlamalıyım bilmiyorum diyorsanız ”Yoga with Adriene” size göre! Yaklaşık 15 ile 30 dakika arası süren yoga seanslarıyla, esnekliğinizi arttırabilirsiniz.

4. PopSugar Fitness (Fitness)

Popsugar fitness ile 21 günlük değişim programı yaklaşık 30 dakikalık videolar içeriyor. Ara sıra Dünyaca ünlü isimlerin günlük egzersiz rutinlerini de paylaşan PopSugar Fitness’ın 30 dakikalık programları ile yaklaşık 180 kalori harcayabilirsiniz.

5. MadFit (Fitness)

Herhangi bir ekipmana gerek duymadan kısa ve etkili bir fitness programı arıyorsanız, MadFit’i deneyebilirsiniz.

6. Pilates with Hannah (Pilates)

25-30 dakikada en az 100 kalori harcayabileceğiniz bu program, pilates severler için iyi bir yol gösterici.

7. Yoga with Briohny (Yoga)

Listemizde son olarak ”Yoga with Briohny” bulunuyor. Bu programla başlangıç seviyesinde 30 dakikada en az 80 kalori harcayabilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir